En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Suck!

Publicerad 2012-11-29 21:35:59 i

Vad har jag gjort denna vecka?
Mja, jobb skulle man kortfattat kunna säga. Startade 6.30 i måndags och sen jobb fram till 19. Avslutade med Apt och husmöte. Skönt med tisdag och en tidig dag sen, hmm ja trodde jag ja. Övertid då brist på vikarie inte är något undantag. Istället för halv två blev jag kvar till halv fem. Igår var det skyddsombudsutb på risbergska 8-17. Intressant dag med en mastig förmiddag med arbetsmiljörätt och sen en eftermiddag om diskriminering.
Bästa mamma var snäll och körde mig.
Det blev sen en skön kväll hemma hos Frida med lite käk och massor av prat.
Idag var det åter på jobbet och jobb fram till 16.30 och därefter 3 utv samtal. Hemma halv åtta, käk och sen sängen. Sååå trött. Nu är inte sömnen långt borta. Imorgon väntar dock en liten sovmorgon till 9.00.

Ska med andra ord bli hyffsat skönt med en liten helg nu.....

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela