En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Dåligt.

Publicerad 2008-11-05 19:16:01 i Allmänt

Med uppdatering här nu..
För det första så har datorn levt sitt egna lilla liv så den har ej funkat.. Men nu är det fixat.

Helgen som var så var det ju dags att besöka gravarna.
Var ute vid längbro och tände ljus för Mårten. Allt känns så konstigt, att man skulle tända för dig.. Så skulle det ju inte vara, en och annan tår föll när jag stod där och tänkte.
Mina tankar var då hos Dig!



Linda var sen med oss hem, åt mycket god mat. Tack mamma, och drack lite vin.
Tanken var att det inte skulle bli så sent.. Men varje gång vi säger det så blir det bara senare och senare.. Denna gång stod klockan på 5.30 när jag låg i sängen. Men trevligt var det.


Annars har det väl inte hänt så mkt mer.
Handla igår på Ikea, inhandlade en ny lampa, glödlampor, kort, dekorationsklistermojs och en massa ljus, kommer konstigt nog alltid hem med en massa ljus. Både med och utan doft.

   

 


Idag hade jag utv samtal på jobbet. Hejochså vad det är mkt med de där. Och nu ska man skriva en utvecklingsplan tillsammans föräldrarna. Jaja, det gick bra iallafall. Så nu återstår BARA 6 samtal..
Får se det positiva med det hela, 4 mindre än sist.. Då jag och Carina fick ta Maries ansvarsbarn också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela