En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Julshopping....

Publicerad 2008-11-23 19:02:45 i Allmänt

Som inte blev någon julshopping.
Jag och Linda var på mariberg igår och tanken var att det skulle inhandlas julklappar.. Men så blev det inte, blev istället nya byxor, halsband, örhängen, kofta och en ny jacka..
Jaja, får bli nästa gång.. Hehe!

Efter shoppingen blev det en snabbis hem till Linda för att sen bege sig till Jenny och Magnus.
Blev bjudna på middag där.. Ja och gott som vanligt var det.. Mumma!


Kollade på innebandy förut.
Henke Larsson har ju gjort debut i Svenska Super Ligan med Helsingborg. Gjorde en godkänd insatts faktiskt.Ska  bli spännande att följa honom om han väljer att fortsätta.







Nu har också cocacolas julreklamen börjat. Älskar den!
Snart jul..

Kommentarer

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2008-11-24 09:11:10

Jag blev mäkta förvånad första gången jag hörde att Henke skulle börja med innebandy :) Men han verkar vara superbra på det. Jag har hört att han spelade mycket innebandy under fotbollens försäsonger förut. Och att han alltid har varit svag för både fotboll och innebandy, sedan han var liten. Men såhär bra trodde jag inte att han var :) Jag hoppas som du, att han fortsätter!



VA!? Var har du sett den reklamen? Jag har tillomed lyssnat på låten som spelas under reklamen för att jag har börjat tycka att det är dags för reklamen att börja visas nu :P

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-24 11:24:51

Asså Colareklamen... Är det den där dom får ut en colaflaska helt magiskt genom colaautomaten? För det jag reagerade på där, är att flaskan är i PLAST! Så jäkla B!

Puss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela