En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Tillsvidareanställning.......

Publicerad 2008-11-28 22:37:33 i Allmänt

Yes, det var vad jag fick i Onsdags. Alltså fast anställning.
Min chef kom och gav mig det helt otroligt lyckliga och glada besked. Heeeelt sjukt.
Mamma blev minst lika glad. Fick denna fina ros av henne.


Jag kan inte säga så mycket mer än att jag är fruktansvärt glad. Känns även som ett stort, stort plus att alla mina fantastiska arbetskamrater är glada över det här.
Jag har så himla roligt på jobbet varje dag.Jag gläds av att gå dit. Alla barnen gör min dag.. Och ni som jag arbetar med. Jag är så ooootroligt glad över att jag har er.  När även föräldrarna säger att de märker att vi har det roligt och att det smittar av sig så inser man hur bra man har det.... Ni är GULD värda. Barn, föräldrar och personal. TACK!



Nu är det snart dags för utröstning.. Alice eller Johan.....
UT MED JOHAN..... Hmm snart säger dom vem....



JA TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ut med Johan, nu har du gjort ditt. Jag är otroligt tacksam över det.
HEJA KEVIN.. Sjukt grym.... Du ska bara ta hem det.
Ikväll var du kung...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-01 08:37:22

GRATTIS!! Måste vara jätteskönt att få en fast anställning i dessa tider..:) Ska vi gå o käka på Indigo o fira dig någon dag? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela