En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Torsdag

Publicerad 2008-11-13 21:03:22 i Allmänt

Är väl dags för lite uppdateringar nu.
Har varit mycket jobb så har varit helt slut när jag kommit hem. Heeelt sjukt. Somnat ifrån måååånga program jag velat sett. Övertid och ytterligare ett samtal är avklarat..
Har två nästa vecka också.

Fars dag har ju också varit, blev inget firande, passa visst inte.
Men vi åkte istället hem till Morfar och firade honom. Fick en massa gooood fika, som vanligt när man är där..


I tisdags var jag hemma hos Ida och Julia, inte träffat dom på skitlänge.
Hämtade Julia i skolan och åkte sen hem till dom. Fick fika när jag kom. Gosade med tjejerna.
Och stannade sen även på mat. Soppa. AAaaahm vad god den var.
Mätt som fan åkte jag hem, dusch och sen sov jag.

Idag när jag kom hem från jobbet ringde Mona för att kolla så jag var hemma.
5 min senare var hon här. Jätte kul att hon kom förbi bara sådär.



Nu har vi gått i mål!
Är ju med i en tävling på jobbet där vi ska ta oss en sträcka med hjälp av stegräknaren. NU är vi som sagt i mål. Vi har gåt till Berlin. Nu fick vi ett nytt mål, från berlin till paris.
Heja heja, jag är taggad som fan. Går och går och går.


Snart dags för sängen. Ska lägga mig och läsa om Zlatan, min älskade zlatan.
Snart är det fotbollsgalan, då jag håller på Zlatan. Jaja!

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela