En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Ett gott skratt förlänger livet....

Publicerad 2009-01-06 15:54:49 i Allmänt

Har varit lite seg med att uppdatera här på bloggen..
Men jaja, ska försöka få med en del nu. Nyår har jag ju bloggat om och dagen efter var mest seg. Orkade inte med speciellt mkt så det fick bli en slappardag.
På fredagen var det dags att klippa sig och därefter äta lunch med mamma och Linda.
Denna gång provade vi på Jensens... Det var mycket bra..



Men nu tillbaka till rubriken- "Ett gott skratt förlänger livet"
Och förlängde livet det måste jag har gjort i lördags.. Ojojoj!
Var på "Julkryss med Hjalmar" tillsammans med mamma och Linda.. Jääääävlar vad bra de är.. Heelt sjukt, man skrattar oavbrutet. God mat och dryck, alla dansnummer var sagolika, sketcherna ( jävlar vad svårt ord att stava, vettifan, men ni vet vad jag menar) var grymma.. Allt från "stjärnor på is" till "Videokväll med Luuk"..

 



Från "stjärnor på is" -Carina Berg, Carolina Gynning och Markus Fagervall.

 

 

"Dansbandskampen" och "Astrid Höök"

 


Linda ville så gärna att jag skulle lägga ut den här så jag var snäll och gjorde det :)


Efterrätten som bestod av Cheesecake med hjortron.





En fantastisk kväll med som sagt fruktansvärt mycket skratt.






Efter det så begav vi oss hem til Linda för att fortsätta kvällen..

Linda ser vettskrämd ut av en puss från mig.
Även denna bild gillade Linda skarpt.:)


Kommer förmodligen ytterligare ett inlägg senare idag.

Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela