En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Nyårsbilderna..

Publicerad 2009-01-04 19:24:21 i Allmänt

Nu ska jag försöka mig på att uppdatera lite om nyår nu när jag fått alla bilder också.

Började med en massa fix hemma hos Madde, var där runt fem nångång.
Drack lite vin och Madde lyckade övertala mig att prova på GuitarHero. Ja roligt var det men svårt. :)
 

Efter lite spelande, fix en övertrevlig taxichaffis så var vi framme på festen.
Inleddes med fördrink och snittar, mmm mumma med lax i.

 

Efter lite "mingel" så begav vi oss några trappor upp för mat.

   
 

Efter maten blev den en massa prat,skratt och singstar...

  
 

När klockan närmade sig tolv gick vi ut, grabbarna fixade fyrverkerierna, jätte fina och vi andra var redo att skåla och önska Gott Nytt År!

  
  

När klockan passerat 00.00 och alla hade kramats klart så gick vi in och fortsatte partyt..

  
 

Efter en mycket trevlig och lyckad kväll/natt var det dags att beställa taxi..Jorå, tog ju sin lilla tid.
Gick hem till Madde och väntade på taxi där..
Skittaxi.....

I väntan på taxin hemma hos Madde

Till slut kom jag hem iallafall.. Gaaaanska trött och förjävla frusen.


Med den bilden som är tagen av Madde som ligger på marken utanför henne avslutar jag detta inlägg.
Blev en jävla massa bilder och mer finns det, men orkar inte lägga upp fler..
Dom här säger ändå ganska mkt om kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela