En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Uppdatering.

Publicerad 2009-01-25 17:40:40 i Allmänt

Ja, det var väl dags nu kan jag tycka.
Har ju inte blivit nåt inlägg sen i tisdags. Men får väl skylla på att jag haft annat att göra.
Som att rensa och fixa ordning på alla mina papper och skit sen gymnasiet. Har haft allt i en massa kassar men nu bestämde jag mig för att sätta in det i pärmar.
Efter tre dagars rensande så slutade det med att jag har 4 proppfulla pärmar och den femte blev halvfull. Jomantackar vad mycket det var. Men samtidigt ganska kul att gå igenom det. Kolla igenom arbeten och sånt.

Har dessutom varit jävligt krasslig i veckan. Förkyld och ont i halsen så jag och syrran hoppade över badminton i veckan. Har varit helt slut på kvällarna men nu börjar det vända.
Är jävligt glad att jag troligen har klarat mig från magsjukan på jobbet också. Ingen mer som har insjuknat så jag hoppas att det är borta nu.


Är väl inte så mycket annat som har hänt i veckan annars.

Linn fyllde år igår, och Annica fyller idag. Grattis igen till er!
 


Var en sväng på Marieberg igår och inhandlade en tunika på Vero Moda och en sjal inne på den nya affären bredvid.. pieces eller nåt hette den.
Så här såg det ut:

Det får nog bli födelsedagsoutfiten.


Kollar lite löst på handbollen nu. Sverige leder med en boll. Bara 10 min kvar.
Spännande!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela