En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Rubrik!

Publicerad 2009-01-06 20:30:31 i Allmänt

Efter en lång oh skön ledighet så så var det dags att jobba igår.
Skulle ha haft 3 barn med det kom bara 2.. Fullt upp!
Men dessvärre hade vi ganska fullt upp med att städa undan en sjuhelvetes jävla massa glassplitter med tanke på att några jävlar har krossat 8 fönsterrutor på jobbet.. Aaaaaaaah!

När jag kommit hem från jobbet så blev det en dusch och sen fix eftersom vi var bjudna hem till Jenny och Magnus på tacos. Gott!
Efter maten blev det en massa singstar. Suuuperkul verkligen, sjung så det stod härliga till.. Hmm eller härliga och härliga vet jag inte.. Hehe, men fan så kul.



 
Julia tar kort:



Magnus och Julia sjunger tillsammans:






Idag var man ledig igen och en del av den lediga tiden har jag suttit och tittar på en film som jag lånat av Madde. "The Notebook" Så jävla bra var den. Vilken kärlekshistoria! I love it.
Jävligt snygg var han också.




Jobb imorn igen då. Vi börjar med en studiedag!

Puss



 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-07 13:44:14

Mysig bild på dig och Ida!! Fast först trodde jag att det var Julia, men så kom jag på att hon såg lite för liten ut... SÅ HIMLA LIKA!!!!!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-01-08 11:21:08

Hehe jag sa ju att du skulle gilla den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela