En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Idrottsgala, magsjuka och födelsedag!

Publicerad 2009-01-20 17:00:29 i Allmänt


Men för i helvete.!!!!!!!!!!
Hade skrivit ett lååång inlägg och när jag ska publisera det så loggas jag ut och det sparas inte.. Aaaaaaaaaaa vad irriterande.
Får väl försöka komma ihåg vad jag hade skrivit ner och testa en gång till..

Idag var det öppning som stod på schemat, vilket betydde att jag fick sluta tidigt idag. Det var skönt.
Imorgon blir det stängning istället.
Magsjukan har också kommit till oss på förskolan. Gaaah vad jag hatar det..



Idrottsgalan ägde ju rum igår. Den var bra. Björn och Robban vad riiiktigt bra. Robban var ju bäst som Gessle, lätt.
Zlatan fick dock inget pris iår.
Men fick desto mer i den italienska fotbollsgalan som också var igår. Där kammade han hem priset som "bästa spelare", "bästa utländska spelare" och "årets mål". Niiice!






Hittade det här när jag kollade runt på internet förut:
"Landets befolkning fortsätter att öka. Vi blev cirka 73 000 fler under 2008, sammanlagt omkring 9 256 000 invånare. "
Vet inte varför jag tog med det här men kanske kan vara intressant för nån.




Idag fyller min kära syster år. Grattis till dig!
Men blir inget firande idag då vi istället slår ihop hennes och min dag.

Ja det är såhär man känner igen henne som bäst :)
Grattis igen!


Kommer nog lägga in ett nytt inlägg sen som jag såg på Madde blogg och i hennes bilddagbok. Så himla klockrent.

Ikväll är det andra avenyn....

Puss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-01-20 19:34:36

Jag brukar alltid kopiera texten emellan åt när jag inser att det kommer bli lång.. Ett tips :)



Hälsa Grattis till Linda :)



Jag tänkte komma till Lundby i helgen så då tar jag med era Oriflame grejer..

Postat av: Syster yster

Publicerad 2009-01-20 20:46:15

Men va f.. Kunde du inte hitta någe bättre kort???!!!! Inte konstigt att man lever allena!!!!



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela