En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Helgmys!

Publicerad 2009-01-18 18:36:18 i Allmänt

Va fan vad fort den här helgen tog slut då.
Efter jobbet i fredags var det snabbt hem för att byta om innan Linda kom för att hämta mig. Åkte till backahallen för badmintonspel. Det var skoj!
Efter det var tanken att vi skulle åka och sola men vi åkte hem till Linda, drack vin och kollade på klipp på Björn Gustavsson. Sååå jävla skön.
Sen fick det bli dusch och fix för att sen bege sig hem till jenny och magnus för ännu mera vin och småplock. Mumma!
En trevlig kväll och jag var inte hemma förens vid tre. Då var jag riiiktigt trött så jag somnade bums!

Sen igår kom Magnus, Jenny, Julia och Ida hit för en fika. Sen stannade Julia kvar eftersom hon skulle sva här. Hon tycker det är så kul att vara här själv utan Ida.
Vi hade en riktig mysdag. Åkte först och handlade lördagsgodis sen hem och spelade en massa Fia Med Knuff vilket hon tyckte var skit roligt och jag med för den delen.
Vi tittade på tv, käkade godis och målade varandras naglar. Myyys!



 






Vaknade upp idag med världens jävla halsont. Bajs!
Åt fukost och grejade lite innan det var dags att köra Julia till gymnastiken.
Jag och mamma åkte därefter upp på stan och köpte kort som jag skulle ha till jobbet. Lyckades självklart komma hem med en tunika från Gina Tricot.. Aaaah jag vet. Jag är omöjlig.






Hmm, jag är väldigt sugen på att göra ytterligare en tatuering... Riktigt sugen! Men jag vet inte vad jag vill ha. Blir att fundera ett tag men en till vill jag ha.



Imorgon är det idrottsgalan. Ska bli kul att se.. Verkar dock som att min Zlatan inte kommer att närvara, vilket jag är lite besviken på.. Men det återstår att se.


Puss




Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-01-18 20:43:19

Vilken fin tröja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela