En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Goddagens!

Publicerad 2009-05-12 20:16:41 i Allmänt



Var och tränade idag efter jobbet.
Hej och hå. Sist bad jag om att de skulle lägga på lite mer övningar.. Jo tack, fick visst som jag förtjänar.
Blev en hel del till. Jobbigt var det och kändes ordentligt efteråt, men som alltid-skönt!



Efter träningen bar det hem till moster. Har ju inte varit i nya lägenheten än, så nu var det på tiden. Den var fin och STOR..Köpte även med en blomma.
Sen blev det cykeln hem, kanske inte det första man är sugen på efter att man en gång har satt ner arslet efter en träning. Men hem kom jag.
Nu är det mat.. Mumma, jag är hungrig..


Imorgon har vi studiedag på jobbet, kvalitetsredovisning-inte det roligaste men sånt som måste göras inom förskolan.


Tjing på ett tag!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-05-16 09:06:18

God morgon! :)

Allt bra?



Om du har tid och lust,

får du gärna kika in

i min blogg :D <3



// EB

Postat av: emma

Publicerad 2009-05-16 09:06:24

God morgon! :)

Allt bra?



Om du har tid och lust,

får du gärna kika in

i min blogg :D <3



// EB

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela