En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Jävla comhemskit!

Publicerad 2009-05-08 23:49:18 i Allmänt



Kan man lugnt säga.
Kom hem vid sex efter en dags arbete plus 45 min badminton. En lugn och skön hemmakväll med lite mat och tv tittande. Trodde jag ja.
När jag slog på tvn var det myrkrig på varenda kanal.. Jaja tänkte jag, brukar ju komma tillbaka ganska snabbt ändå är ju inte hela världen nu. Ska ju ändå duscha och fixa lite. (Detta är alltså ett återkommande problem, som jag för övrigt är förbannat trött på)
Men tji fick jag. Tv helvetet funkar ju inte än..
Ingen så ska det låta, ingen hockey, ingen berg flyttar in. Bajs på allt!

Och detta är ju som sagt inte första gången, har hänt x antal gånger nu under en kort tid. Det ska dom få höra må jag lova. Gaah usch, riktigt sur är jag.



Jaja nog om det, har spelat badminton idag. Var länge sen nu. Gick väl sisådär.
Efter det blev det in till maxi för inhandling av ett ar röda tygskor. Ja, dom var fina. Endast 79 kr. Mm överkomligt.
Hem, ut med hund och sen tänkte jag hoppa in i duschen, men först ringde telefonen..
En förälder från jobbet som ringde, skulle åka bort och behövde ett par skor som var kvar. Han skämdes en del, men inga problem för mig. Åkte och mötte upp dom på jobbet och de fick sina skor. Nöjda var dom och jag hade gjort en god gärning :)
Hem för dusch och mat.. Sen trodde jag ju att det skulle bli tv tittande men icke se nicke.

Har suttit och kollat runt en hel del på intenet, hittade lite intressanta bloggar.
Usch hamnade på en blogg där en mamma berättade sin historia om att ha fött fram tvillingar som båda var döda. Hemskt!

Nehe ni, nu tänkte jag lägga ner det här.. Kanske snart krypa ner i min nybäddade säng.. Aah!


Godnatt!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela