En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Skärpning...

Publicerad 2009-05-04 20:42:54 i Allmänt


från min sida nu vill jag lova.
Ojoj nu var det riktigt länge sen jag skrev, men får nog "skylla" på det fina vädret så därför har jag inte velat sitta inne..
Men ska nog försöka uppdatera lite om vad som hänt senaste veckan för de som vill (om det nu är några!?)

För en vecka sedan var det ju modevisning direkt efter jobbet på stora hotellet tillsammans med Linda, Mamma och lite grannar. Var helt ok..
Efter det blev det en öl på pishop innan det blev tid för hemfärd. Skulle ju trotts allt upp klockan 5.10 på tisdagen.
Onsdagen blev en lång dag. Slutade kl fem och efter det blev det direkt cykling för vibbträning tillsammans med Marie. Skön, och inte lika jobbigt denna gång.

Valborg torsdagen till ära. Fan vad överskattad dag igentligen. Herregud!
Stora holmen med Julia och Ida.
 

Sen blev det paaaaartyyyy, hmm eller nej det blev det inte alls.
Tog iallafall sista bussen hem. Trött somnade jag riktigt gott.

Blev ju som sagt lugnt valborg så dagen efter blev det en himla massa fix i trädgården. Linda var här och hjälpte till. Handlade pizza och sen åkte Linda hem och en annan gick och sov..
Sov länge på lördagen´, Linda kom hit och det blev ännu mer fix. Oj så fin trädgården är nu. Yes!
Dagen avslutades med grillning.. Mumma vad gott det var. Årets första grillning faktiskt!
 


 

Gott blev det allt...

Under söndagen blev det lite shopping.
Ett par nya skor från Stadium Outlet, ett par glasögon och en tröja från lager..

 


Jaha och så denna dag då..  Har varit låååång. Öppnade på jobbet 6.30 och jobbade till klockan 18.00. Har ju ioförsig haft planering och grejer men ändå. Seg är man ju allt.
Nu ska jag packa träningskläder för morgondagen sen krypa ner i sängen för imorgon öppnar jag igen.

Godnatt!!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-05 10:07:16

Vad tror du att det är då? :)



Fina skor btw :)

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-05 18:14:07

Ja jo det var rätt ;) Enligt mailet jag fick så är det nån professor i psykologi som gjort testet och alla kriminella gissade rätt och nästan ingen "normal" gjorde det. Men jag vet iofs inte om jag tror att mailet var sant. Tror nog att jag också hade kunnat komma på svaret om jag orkade gissa, hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela