En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Träning och fika..

Publicerad 2009-05-07 20:23:49 i Allmänt

Låter kanske inte så bra ihop, men det var så det blev idag.

Efter en seg dag, med tanke på att jag var helt färdig redan klockan elva på fm så  och var det trotts allt vääääldigt skönt me veckans andra träning och denna dag tillsammans med Marie.
Efter ett skönt pass blev det hem till Marie för fika..
Skojar inte om det var den största desirébullen, himla god må jag säga och två koppar kaffe på det. Efter en massa prat och fika sprang klockan iväg jag begav mig hem.

Mindre trevligt var det att cykla i storm, herregud vad det blåste, drog tag i cykeln flera gånger, så väntade bara på att jag skulle dras med till slut men jag lyckades komma hem helskinnad och trött.
Hopp in i duschen och nu är jag fan färdig för sängen... Tröööött!
Fredag imorgon och det är dags för badminton. Yeah, vilken träningsvecka. 2 vibbar och en badminton. Kul!








Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-08 16:08:40

Jag gillar lukten av vitsippor så jag vet hur de luktar ;) Men min granne på bussen luktade inte rena vitsippor :P



Ska du till Lisa imorgon? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela