En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fairytale.

Publicerad 2009-05-18 21:21:25 i Allmänt

Jaha då har jag kommit efter med det här nu igen, men har funnits saker att göra hela tiden så jag har intehaft tid.
Men tar väl en lite återblick...
I onsdags så var det ju studiedag på jobbet, vi skulle då skriva kvalitetsredovisningen. Usch hatar dessa dagar vi ska skriva allt det. Men peppar peppar så gick det faktiskt riktigt smärtritt, var klara i mycket god tid så vi kunde även prata om annat behövligt.

Torsdagen bjöd på Vårruset med jobbet. Var inte alls taggad innan men gick ganska bra när man väl kom dit. Gick tillsammans med Carina och fram kom vi. Sen var det picknick+vin inne på gvg området. Mums, hungrig som jag var.
Seeeeg cykling hem vill jag lova, skööönt med en dusch och sen sängen.
Slog även rekord på stegräknaren denna dag. Över 33000 om man räknar med cyklingen.

Ja, och sen var det fredag och efter jobbet var det dags för badminton tillsammans med syster.
Sen hem och äta och mysa framför tvn.

I helgen var vi barnvakt åt Ida och Julia. Julia var på vandring med klassen under lördagen så vi tog med Ida upp på stan för att äta glass i solen(skuggan).
Föör gott med kulglass.
  

Hem och då kom Julia. Dags för fotboll. Hon älskart..
 

En massa bus och lek som avslutades med grillning och sen Eurovision.. Ja vad ska man säga. Grattis Norge, var ju lite chockat. Trodde jag inte. Gillade inte alls låter första gången, men sen en aning mer andra gången..Kan nog kanske vinna mer och mer.Den sätter sig gaaanska snabbt iallafall..



Igår var jag ju hemma hos Emma också.. Mkt trevligt.
Kaffe och äppelpaj. Mums!


 
Den här veckan är ju kort. Gud så skönt. Är väldigt kort om folk på jobbet nu och mkt att göra så det är ju ganska så skönt. Åker till stugan på ons direkt efter jobbet. Ska bli underbart.. Hoppas på bra väder.


Hejs, dags att krypa ner nu.
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela