En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

60 år i bröllopsdag!

Publicerad 2009-11-08 18:16:39 i Allmänt

Ja, 60 år.. Var och firade Mormor och Morfar i fredags för i Torsdags firade dom alltså 60 år i bröllopsdag!
Inte ofta man får vara med om det, Diamantbröllop!
Det firades iallafall på Danska Krogen tillsammans med nära och kära. 15 pers var vi sammanlagt, efter danska gick vi hem till Mormor och Morfar för att där ta kaffe och tårta.
Jätte mysig kväll och något man kommer att minnas.


Firar man 60 år som gifta så är man värd 60 rosor!


Mormor och Morfar för 60 år sedan. Så vackra!


Och här är de 60år senare. Underbara ♥
(Här efter att Moster har läst klart ett mycket fint tal till dom)


Gårdagen sen blev till att åka hem till Jenny och Magnus. Blev bjuden dit på mat och gottit!
Trevligt!
Haha höll på att skratta ihäl mig åt Ida när hon och jag satt inne i hennes rum och för övrigt lekte djursjukhus med alla gosedjur och helt plötsligt så säger hon.
"Emma, lyssna på en rolig historia"
-Det var en gång en tysk, rysk och en bellman som var ute och gick och då knackade Bellman på en dörr och där öppnade en tjurig gubbe. Då frågade Bellman- Varför ser du så tjurig ut? -Jo för att jag är tjurig .
Hon tyckte den var klockren för hon skatta i säkert 10 min. Haha för go!

Hon drog sen en till lite senare som hon även den tyckte var skitbra, men de var bara de att den hade Julia precis berättat för 2 min sen. Haha Ida ändrade typ ett ord i den och tyckte då att hon hade hittat på den själv. :)

Goa tjejer!♥

Vi åt sen jätte god mat, lax.. Mumma.
Kollade lite slött på körslaget och sen på Robban Gustavsson-Ja ä inte bitter.. Klockren film!



Fick förresten ett sms härom natten.
Brukar väl aldrig vakna av ett sms, men nu gjorde jag det och SÅ fint var det...........♥ 
Är lixsom inte van vid att få sånt, men det gör mig glad.. Samtidigt som jag inte vet hur jag ska hantera det riktigt.

Nej, nu ska jag nog se om det är nåt kul på tv. Har varit duktig och städat och snart är det dags för lite mat och sen även ensam mamma söker- ja idag ska dom välja... Spännande!


Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela