En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Glögg och pepparkakor med mögelost!

Publicerad 2009-11-28 17:28:44 i Allmänt

Det är gott det. Mumma!


Nu känns det som att det närmar sig jul. Härligt!


Idagumman.


Helgen är här och då ska man njuta. Igår blev det lugnt. Slutade halv fyra, åkte upp på stan och köpte en julklapp till Julia, handlade och sen hem för att laga tacos. Blev tacos och vin till Idol.
Fyfan vad Erik är bra, heeelt sjukt. Han tar det!
Somnade snabbt efter utröstningen och vaknade vid 10. Underbart!

Ida ska sova här inatt, då resten av fam är i Stockholm och tittar på Rasmus på luffen.
Hon sitter och tittar på Sunes Jul. Såg den ju förr förra helgen med Julia men jag skrattar lika mycket nu. Så himla sköna.
Ska mysa sen med "grus"chips som Ida kallar dom för. (Dill och gräslök)


En rolig sak Ida sa förut...
Hon hade ritat en prinsessa till mig som tydligen var jag. Berättade att jag hade en likadan klänning då jag var på balen.
Hon tittade fundersamt på mig och sa: "Har du varit på bal?"
Ja det har jag, svarade jag då.
Hon svarade då med "Åh, på bal dansar man ju med en riktig prins" För söt!
Ja om det vore såväl! :)


Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Syster yster

Publicerad 2009-11-28 17:51:42

Hon är ju för go!! Gott det där såg ut!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela