En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

I wanna dance with somebody...

Publicerad 2009-11-17 18:32:08 i Allmänt

Jaha, höstsnuvan har nu letat sig till mig också.
Var och varannan på jobbet har varit sjuka och framförallt förkylda men icke jag, men nu så. Fryser och trött. Hatart.
Men har nu tagit på mig en varm kofta och tänt en massa ljus och sitter och myser till musik. Absolute 80´s-för bra. Därav rubriken förresten.

Hade ångest i söndags när det var dags för jobb igen, men gick ju bra när man väl kom dit och imorn är det onsdag redan och snart helg IGEN. Ja, fort går det kan man säga.
Igår var det APT på jobbet, men chefen var sjuk sådet fick vi styra upp själva. Gick ju bra. Känner mig en aning stressad, är så mycket som ska göras nu. Saker ska inhandlas till huset, avdelningen, ALLA utvsamtal ska skrivas och jag har inte börjat än. Småsaker som ska fixas och som jag får panik över att jag inte hinner med. Dagarna och tiden bara försvinner. Imorn stänger jag så ska se om jag orkar sitta lite då.

Idag var det kort dag vilket var skönt eftersom jag inte mådde allt för bra.
Fortfarande lite barn borta så är ganska lugnt även denna vecka.



Börjar bli en aning irriterad över det här med vaccinet nu..
Herregud vilken tid det ska ta. Jag hinner väl ligga i svinis tre gånger om innan jag får sprutan.
Det första var att vi skulle få vecka 46 (genom jobbet) men sen blev det uppskjutet till den här veckan. Trodde ni att vi skulle få den här veckan? Nej just det. Nu är det framflyttat till vecka 49.
Få se hur länge dom skjuter upp det sen då. Stod på mailet vi fick "tack för ert tålamod" Gah vilket tålamod?????
Har jag väl aldrig sagt. Nej skärpning nu....
(Slår vad om att Madde kommer kommentera detta:) )



Tjingtjong..

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-17 20:22:44

Haha ja jag tror också att hon kommer kommentera :)



http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela