En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Julstjärna.

Publicerad 2009-11-26 19:16:45 i Allmänt

Efter att ha börjat hänga upp julstjärnor på jobbet så blev jag sugen att göra det hemma också.
Ställde fram min nyinköpta stjärna på fot och ställde fram ljusstaken. Lite före än då jag igentligen brukar ställa fram det, vilket jag brukar göra 1:a advent.
Men då är jag inte hemma så då var det ju lika bra att göra det idag.




Snart är det fredag och helg. Då ska jag njuta ordentligt för nästa vecka har jag en hel del att göra. Återkommer om det vid ett annat tillfälle. Nu ska jag snart är skaldjurssopppa. Soppa på jobbet och soppa nu. Jaja men det är gott.

Tjingtjong på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela