En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Shopping.. Kul!

Publicerad 2009-11-10 19:01:44 i Allmänt

Ja ni Ensam mamma var ju bara för romantiskt,aaah!
Gillar sånt, romantiker som jag är :)
Så som Lasse gjorde, ja det är min stil.

Aja ny vecka har börjat att rulla. Igår var det lång dag som alltid på måndagar. Började 7 och jobbade sen till 18. Men var väldigt lugnt, några sjuka och några lediga.
På kvällskvisten då vi hade planering blev det lite ommöblering inne på avd, blev bra och sen åt vi smörgåstårta som vi hade fått levererat till oss från bossen. Så himla god, men en aning mätt efteråt.

Väl hemma blev det en dusch och att ta det lugnt ett tag. Satte mig sen till rätta för att följa fotbollsgalan. Ja och som ni säkert är medvetna om fick ju zlatan pris för bästa anfallare och guldbollen för ja, 4 året i rad. Jomantackar! :)
Tyckte för övrigt att galan var lite halv B. Lite tråkig faktiskt.

Idag blev det upp med tuppen, började 6.15. Gooooomorron!
Brukar vara jag och jag ute vid den tiden. Nån gång har jag mött en halvsovande ute med hunden och dricker en kopp kaffe. Haha skön!
Gäller att spara tid.. :)

Efter jobbet fick det bli lite shopping.. Åkte till träsmak och kikade. Åh jag blir helt sjuk av att gå in där. Vill ha ALLT. Hade så himla mycket fina och fräna grejer.
Inhandlade följande:


Hade kunnat handla sååå mycket mer, men fick hejda mig.


Efter det fick det bli att inhandla ingredienser till fredagens fika som jag ska bjuda med på jobbet, och insåg då att jag inte varit inne på den där butiken mitt emot maxi där dom säljer ut en massa kläder.
Japp, sagt och gjort, jag gick in och ut kom jag med en påse med följande:


Den ser orange ut, men det är blixten som gör det. Röd är vad den är.


Jeansleggings.


Skönaste sockorna. Kommer sitta fint på fötterna i vinter.

Nu ska jag gå och göra en baguette-parmaskinka, brieost,sallad,skagenröra,tomat. Och en halv kyckling till. Mums!

Imorgon blir det återigen en sen dag.
Börjar ioförsig inte förens 9.30 men har samverkan tillsammans med skolpersonalen mellan 17-18.30 ,så det var den kvällen det.


Snart är det fredag igen och då är det inget mindre än fredag den 13. Buh!


Tjingtjong.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela