En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sköna Lördag!

Publicerad 2009-11-21 19:33:24 i Allmänt

Lördag är vad det är idag och jag känner mig faktiskt sämre idag än vad jag gjort tidigare i veckan då jag varit sjukt förkyld, men hoppas bara att det är tillfälligt.

Veckan har varit ganska lugn annars.
Gått fort har den också gjort.

Hände lite tråkigheter i tors med moster då jag fick ett samtal efter att jag kom hem från indigo från kusin som sa att moster låg på IVA. Mamma hade då åkt ner också. Orkar inte dra hela historien nu, kanske en annan gång. Läget var då kritiskt och låg med en massa slangar och grejer.
Paniken infann sig snabbt vill jag lova.


Den natten blev det inte mycket sömn, vid 2 stod jag i duschen.
Alla tankar far runt i huvudet. Lyckades somna nån gång vid 4 på morgonen, huameja upp sen vid sex ch sen jobb fram till 16.30.
Skönt då med en kram när man kom till jobbet. Det lilla gjorde mig en aning starkare.

Trött var jag igår, men kollade klart på idol och somnade bums sen. Sov till 10.30 idag. Gud så skönt!
Har varit och handlat lite idag också.
Har tagit mig ett glas vin och ska väl kanske kolla på robinson sen. Såg att det var 4 bröllop och en begravning sen också. Måste man ju se, även fast man sett den ca 30 gånger. 


Vill också passa på att gratulera Madde som ska få komma på intervju i England. 
Grattis gumman, det är du värd. Håller som sagt alla tummar och tår för att du ska lyckas.. 





 

Känns inte som att livets glada sida riktigt är med mig för tillfället vad det gäller alla plan i livet.
En aning uppförsbacke!
Vad ska jag göra!?


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-11-26 01:44:33

Tack för gratulationen. Hoppas att du håller alla tummar du har att jag får jobbet också. För då måste du så klart komma och hälsa på :D



Hur är det med din moster?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela