En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Spahuset.

Publicerad 2009-11-14 15:04:40 i Allmänt

Onsdagens samverkan med skolan gick bra. Trött och seg efter en lång dag avslutades med att kika på Bonde söker fru:)
Resten av veckan har varit bra, har varit ganska lugnt hela veckan. Skönt, kan behövas ibland-en sån vecka som man kan andas ut och hämta nya krafter.

Igår slutade jag tidigt, tidiga fredagar är guld att ha även om de bara förekommer en gång var tredje veckan så är dom underbara när de väl kommer.
Men efter jobbet iallafall åkte jag hem, städade av toaletten och smågrejade lite innan jag åkte hem till Madde.
Vi gick och köpte pizza, godis, ostbågar och chips. Mös och pratade om en massa, tack för det Madde.
Kollade sen på Idol såklart, Eddie fick lämna denna gång. Ganska väntat med tanke på alla veckor han har hängt lös. Erik är ju kvar och det är ju huvudsaken. Han ska ju vinna hela skiten!!!
Så är det bara.....


Madde slog på stort och köpte Bubbel. Gott..


Det här är fina grejer en fredag det.


Goa Madde.


Idag fick det bli att gå upp ganska tidigt, eller ja, tidigt för att vara helg iallafall. Brukar ju trotts allt inte gå upp vid 9 en lördag frivilligt.
Åkte till spahuset för en ansiktsbehandling-UNDERBART!
Åkte och hämtade Julia som ska sova här ikväll. Vi ska ha lite mys och käka godis och titta på tv sen. Nu kollar vi på Sunes jul. För bra. Haha!






Se framåt- jo tack, det var ju just det. Kanske det svåraste...


Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-11-14 16:33:43

Såg dig och din mamma i bilen när ni skulle hämta Julia. Jag och morfar åkte bakom, han skulle släppa av mig hos min moster. Tänkte be honom tuta men jag visste inte om ni skulle känna ingen bilen :)

Postat av: Annica

Publicerad 2009-11-15 19:20:29

Jag älskar sunes jul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela