En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Uppdatering!

Publicerad 2010-01-26 19:56:07 i Allmänt

Internet har krånglat ordentligt med mig så har på grund av det inte lyckats uppdatera på ett par dagar.

Men nu så, så ska jag försöka få till något bra. Eller bra och bra, men något iallafall.
Förra veckan var jag ju hemma mån-ons för plugg. Otroligt skönt att komma tillbaka till jobbet måste jag säga. Saknar alla och sååå skönt att komma ifrån pluggandet.
Skönt och höra att dom inte har slitit ihjäl sig när jag varit borta. 3 barn är ju överkomligt :) Så när jag kom tillbaka i tors hade vi 6 barn. Lugn och skönt avslutning på veckan.
En lång fredag låg framför mig. Datorn hae kraschat hemma så var tvungen att bege mig till jobbet innan startad tid för att skicka in arbetet till skolan. Hmm infann mig på jobbet 6.30, bläää. Började sen 7-16.30.. Heja heja. Men efter det blev det snabbt, snabbt hem för en ännu snabbare dusch och sen fix. Skulle nämligen på "Hjalmar on Örebroadway".
Fantastiskt bra!


Lördagen spenderades i mellringehallen för att följa ÖSK-Kumla damer div 1. Vilken match sen. Skön seger för ÖSK med 9-3. Jomantackar!
Åkte sen och handlade och vipps så var klockan fem.

Helgen passerade fort men en mycket bra helg var det. Söndagen blev till för att slappa och plugga en del.


Måndag igår och hela dagen på universitetet. Oj, är man ju inte van vid. Var en bra dag men mycket info och blev en aning trött mot slutet. Hmm hemma vid fem. Suck! Det var den dagen det.
Hemma idag också. Först tid hos handkirurgen och sen hem till mormor och morfar för frukost.. Så hungrig. Trevligt och mysigt!
Ingen rast,ingen ro-hem för fortsatt plugg. Hann precis börja innan det ringde på dörren.
Trevligt, Marie kom förbi. Skönt tyckte jag då jag kunde skjuta på plugget en liten stund till. Orkade verkligen inte.
Men till slut var jag ju illa tvungen. Fick väl lite gjort, men tänkte sätta mig på jobbet en stund imorn. Stänger så sätter mig efter det. Har en massa annat som måste fixas till jobbet också så det är lika bra att sitta kvar då, även fast det inte alltid är så kul.

Det här med pluggandet tar sjuukt mkt tid. Halvtid men känns som heltid och mer därtill. När man sitter här hemma med snoken nedstucken i boken känner man sig helt isolerad. Pratar inte med nån, träffar inte nån. Usch, är inge kul. Ska iallafall bli skönt att komma till jobbet imorn och gosa med barna.
Så mysiga förra veckan när jag kom, stora leenden och kramar att ge bort. Kanske är liiiite omtyckt iallafall?



Nu blir det hamburgare!
Trevlig kväll på er, snart helg igen.... Onsdag imorn redan!




Hoppas du hade en trevlig födelsedag igår Annica!?

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-26 20:47:24

Jaa dagen var jättebra :)Snart fyller du också :) Längesedan man såg dig nu. Jag och Lisa saknar dig :)

Postat av: Segersten

Publicerad 2010-01-26 22:05:27

Härligt Annica!!

Ja, det var sjukt länge sen. Inte bra, inte bra.

Jaaaa, och jag SAKNAR er juuuu!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-28 14:31:25

Måste du vara helt isolerad när du pluggar då? Jag brukade plugga kanske i snitt 2 h per dag inte ens det när jag pluggade hemma. Och det gick ju bra iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela