En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Massage, massage ge mig mera massage.

Publicerad 2011-11-15 19:30:59 i Allmänt


Helgen som passerat va mysig med allt dess innehåll.
Ny vecka och nya tag. Måndagen startade med mastodant dag 7.00-19.40.
Däremot en underbar dag idag, slutade tidigt, redan klockan 13.00 och for hem, läste faktiskt lite i zlatanboken (ja, det klart som faaaan jag har den). Bytte om för att sen bege mig på massage. Aj och oj vad skönt det var. Stelare än stelast känner sig nu en aning uppmjukat.
"Oj, det här behövde du"- sa den trevligare massösen.
Jo jag tackar med tanke på att mindre perfekta lyft man gör 500 gånger om dan, bära hit, bära dit, böja sig ner, upp igen, nej ner.. Ja skönt var det iallafall och man är fan dum och inte skämmer bort sig lite mer med detta.. Nej, skärpning med det.
Trött och seg väl hemma fick det bli ett varmbad, känner mig nu som en ny människa. Aaaah!

Imorgon väntar jobb, stängning, utvecklingssamtal och sen handling med syster inför fredags trevligheter.
Ja, så den dagen går med all säkerhet den med.





Tack och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela