En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sängliggande deluxe

Publicerad 2011-11-25 15:49:01 i Allmänt



Och sjukare blev jag.
Bestämde mig till slut för att ringa vårdcentralen igår morse. Kände att det här är inte normalt och jag känner mig aldrig bättre.
Fick en tid bara en timme senare. Gick därifrån med diagnosen lunginflamation.
Tacka fan för att jag mått som ett urskitet äpple. Så nu äts penicillin och hostmedicin för glatta livet.
Hann redan igår få i mig en dos av penicillinet så imorse kändes det ett uns bättre. Febern så gott som borta.

Jag ska nu lyssna på min kropp och ta det lugnt tills jag känner mig bättre. Det här va fan ingen lek!








Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-11-28 11:06:15

Uscha! Krya på dig och ta det jävligt passivt ett tag nu. Stanna hellre hemma en dag för mycket än en dag för lite! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela