En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sjukare än sjukast

Publicerad 2011-11-22 19:48:54 i Allmänt

Jag orkar inte en dag till.
Febern och hostan som inte är av denna värld har lyckats få mig till en svag liten jävel. 38,6-39,4 i runda slängar sådär..
Vaknade dock ett par gånger tidigt imorse av att det bokstavligt talat var dyngsurt i sängen och jag skämtar inte att det droppade om armen. Helvete vad jag svettades, yes tänkte jag, nu jävlar är den väck. Tog sen febern och den visade 37!? Är det möjligt.. Kanske det var då, men bara en halvtimme senare känner jag att det är kört- 38.8. FUCK!
Toppen idag var på 39,5. La mig då i ett bad, varmt så det fan kokade om mig, men ändå frös jag. Att sedan ta mig upp därifrån var rena maratonloppet. Benen orkade knappt bära mig och och glaset jag bar i handen var inte långt ifrån att åka i backen. Då tyckte jag fan så synd om mig själv. Att Jag dessutom har denna förbannade hosta som gör att jag vill spy varenda hostattack gör det ju inte bättre.

Så, nu har jag fått ur mig lite ilska och "tyck synd om mig".
Men allvarligt jag kan inte själv minnas när jag var så här dålig sist, önskar inte min värsta fiende att må så här. Nu ska jag peta i mig en clementin.







Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-11-22 23:07:03

Usch stackare, krya på dig. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela