En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Pappa!

Publicerad 2011-11-11 19:46:53 i Allmänt

Mja, dagen igår var inte nån jävla tip top dag inte.
Att ett år redan har gått. Ett år sedan en del av mig försvann, för evigt.
Har gått och oroat mig för dagen, vet igentligen inte varför. En dag som dom andra, men 1 år sedan du lämnade oss... Ett helt år utan dig,utan att få se dig, röra dig eller bara höra din röst.
Dagen för ett år sedan, dagen då allt hände. Man kan tänka att man inte minns så mycket från dagen, men jag minns då ALLT. Från det att jag fick besked till att "allt" var "över".
Lägenheten, polisen, begravningsbyrån,sjukhuset, dagen då vi fick se dig för en sista gång, begravningen, ja allt. 
Jag levde som i en bubbla i två veckors tid, civilisationen utanför existerade inte, men från den bubblan sitter minnena kvar. Aldrig kommer dom försvinna, aldrig! 
Du är i mina tankar dagligen. Att du sen aldrig fick träffa världens bästa groda gör det extra tufft. Oj, du hade älskat henne, precis så som du gjorde med oss barn och Julia och Ida.
Det gör ont att du inte visade det mer bara, för jag vet innerst inne fanns det vackraste hjärtat en människa kan ha.


Bilden med dig liggandes där helt kall och blå sitter på min näthinna dagligen. Lika förskräcklig som den är, lika vacker är den.  







Kommentarer

Postat av: Systra Di

Publicerad 2011-11-11 21:34:28

Älskade Pappa!! Tänker på det varje dag att han aldrig får träffa lilla Grodan!!!! :( Så underbart fint skrivit!!Tårarna rinner nedför mina kinder!!Puss

Postat av: Annica

Publicerad 2011-11-12 09:22:50

Oj har det redan gått ett år. Måste vara tufft, speciellt när det är ett sånt tjat om fars dag. Det är nog många som blir påminda då..



Kram

Postat av: Fia

Publicerad 2011-11-13 11:10:30

<3 Fina Emma, tänker på dig. Lasse sitter däruppe bland molnen och tittar ner, stolt som tuppen över sina fina barn och barnbarn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela