En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Gokväll!

Publicerad 2011-11-29 21:30:53 i Allmänt


Go kväll gott folk!
Efter en och en halv veckas mer eller mindre sängliggande med till en början feber och hosta och som sedan visade sig vara lunginflammation väntar imorgon jobb. 
Känns som jag varit borta hur länge som helst så ska faktiskt bli himla skönt att komma tillbaka. 
Hostan är ännu kvar och visst orken är inte fulltaglig än, men som sagt det kunde ta veckor innan jag känner mig helt bra igen. 
Som sagt så var detta bland det värsta jag varit med om, aldrig varit så här sjuk som jag var nu. Usch! Och för en gång skull så har jag faktiskt lyssnat mer på min kropp än vad jag tidigare gjort. Dels med order från läkare och mina kära kollegor. Jag har inte direkt varit duktig på det tidigare. 


Upptäckte förresten nu att jag inte hostat på en halvtimme, inte hänt på 10 dar. Aaaah!







Klart att grodan ska ha en grodtofs!




Har hunnit läsa en del nu när jag varit hemma, Zlatanboken såklart!


Thyra var trött igår! Gosunge!!!!!



Nehe, god natt får det väl bli snart, imorn blir det upp tidigt! 
Natti!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela