En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Arbetsplatsombud/Skyddsombud!

Publicerad 2011-09-12 19:04:37 i Allmänt

Sådärja, då har jag tagit mig igenom en heldag med utbildning på min väg att bli arbetsplatsombud/skyddsombud. Ganska intressant, men oj vad mycket man har att lära och ta in. Men vad gör det när man fick många trevliga avbrott, började med frukost, kaffe och smörgås, sen var det lunch, kycklingsoppa eller fisk och potatis med ett gigantiskt fräscht salladsbord plus bröd. Sn var det fika igen under eftermiddagen, citronkaka, småkakor, frukt och kaffe. Sen under hela dagen fick man ta hur mkt mjukglass med tillbehör och popcorn som man ville.. Ja, trevligt tycker jag.
Imorgon och på onsdag fortsätter det, sen även den 3:e och 4:e okt.


Nu börjar sjukhuset på tv, gillar att det har börjat igen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela