En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Förbannade huvudvärk!

Publicerad 2011-09-10 19:51:22 i Allmänt

som inte vill ge med sig. När man vaknar med det så är det lugn i fan och bli av med den.
Men nu efter 3 huvudvärkstabletter och en skön dusch så känns det som att den är på väg att ge sig.
Hade mycket jag skulle göra idag men så fort jag rest mig har det känts som huvudet ska sprängas så blev inte så mkt gjort.
Lyckades iallafall med att slå in paketen till tjejerna och plocka undan på lite kläder. Lite frisk luft har jag också hunnit med att få mellan varven av reprisen av idol och robinson. Tur att det går lite repriser då man inte orkar med att göra så mkt annat.



Har nu också suttit och kollat klipp från minnescermonin av Stefan Liv. Alla som deltog, grät och lade blommor vid bilden av honom. Att dessutom se han söner vara där och stå och titta på bilden. Ja, då grät jag. Fy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela