En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fullspäckad vecka och systerkväll!

Publicerad 2011-09-09 22:29:22 i Allmänt

Har försökt hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt denna vecka. Haft noll tid över till annat. Varenda dag har det varit fullt upp på jobbet under dagarna och därefter har det hela tiden varit något som ska göras. Så att det nu är fredag och extremt skönt med helg behöver jag nog inte ens tala om.
Öppnade idag och slutade därmed 13.30. Därefter blev det shopping med syster. Inhandlade mig en ny dator, vilket var behövligt. 6 år sen sist, så ja. Fick med mig lite kläder från lager 157 och sedan fixde vi present till min gullungar som båda fyller nu i september. Ida den 15.e och Julia den 30:e. Mina stora flickor. Som dessutom snart åker till turkiet.. Usch, vad tråkigt.. Eller, ne inte ett dugg.


I lördags var jag och Linda hembjudna till Jenny på en tjejkväll, Magnus var med Julia på klassresa till stockholm så var bara Ida hemma. Kvällen bjöd på precis det perfekta. God mat, fantastisk dryck, underbart sällskap och mycket prat.

Vi startar med bubbel och smördegsbullar med parmesan och flingsalt. (Perfekt förtugg till ex bubbel)


Varmrätten bestod av pasta i gratängform med sparris, räkor, tomat och underbar sås.

Efterrätten är jag som vanligt snabb att få i mig så glömde bort att at kort på den, men oj så god. Mjölkchokladpannacotta med hallon. Aaaaahm!

Som vanligt går jag därifrån mätt som skrutt.
Var inte hemma förens 02.40 men så värt det var. Tack fina ni för en superkväll!





Oj vad snabbt det gick att skriva detta inlägg nu med nya datorn, kan ju va så att det blir inlägg lite oftare nu..
Godnatt på er!


Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-09-09 23:18:27

Åhhhh maten såg gudomlig ut!

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-09-10 17:19:45

Det var precis vad den var. Gudomlig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela