En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Thyramys hela dagen lång!

Publicerad 2011-09-24 19:16:08 i Allmänt

Ytterligare en vecka har passerat i racerfart.. September snart slut och vi närmar oss julen med stormsteg..
Vad önskar ni er i julklapp?

Nemen, vad fan. Har varit en bra vecka.Det flyter på allt bättre, dock är det en tung sten som ligger på axlarna över allt man måste fixa med, hur länge ska jag hålla på så här? Är så förbenat trött på vissa saker som tar innerligt mycket tid från mig i barngruppen och framför allt orken..........
Att jag dessutom drog på mig jordens förkylning i måndags gjorde mig inte piggare.



Idag har jag lite ny energi av det underbara vädret och att jag dessutom var barnvakt åt grodan. Bästa dagen med underbara Thyra. Massa gos, sjungande, klappa händer och lek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela