En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mia, och hipp hurra för Emma

Publicerad 2011-09-13 19:31:31 i Allmänt

De som inte var och såg Mia skäringer här i stan i mars nån gång missade väl inte i lördags då hela föreställningen visades på ettan?
Jag var där då men garvade lika mycket nu när jag såg henne som då.
Skönare, roligare och mer avslappnad människa får man leta efter. Jag bara älskar denna människa.




Den fackliga utbildningen har fortsatt även idag, trodde nog aldrig jag skulle bli sådan som tyckte detta var intressant, men faktiskt. Inte den delen att jag är intresserad av politik, men faaan vad man faktiskt kan påverka på sin arbetsplats och vilken hjälp man faktiskt har genom att vara med i facket och att man dessutom ska se till att man inte blir överkörd av varken kollegor eller chef. Jag kommer inte bli lätt att handskas med i fortsättningen. Jag har mycket kvar att lära och det är många utbildningstillfällen kva rmen dessa två dar har som sagt varit mycket givande.  



Glömde ju bort igår att nämna här att Emmagumman fyllde hela 24 år. Grattis vännen!
Hade gärna velat lägga upp nån hääärlig bild här på henne men har ju tyvärr inte så mycket kort just nu på denna dator..


Men jodå, titta. Kollade igenom gamla uppladdade bilder här på bloggen och lyckades hitta denna från vår sista "halv åtta hos mig kväll". Du är alltid lika fin hjärtat!



21.00 sitter jag bänkad. Kaos i Båstad.. Oj, vilket program, måste ju ses just för att det är så sjukt.

Kommentarer

Postat av: EMma

Publicerad 2011-10-02 00:22:51

aaaaaaaaww, du är för snäll Ems som lägger upp så fina kort på mig <3

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-10-02 18:19:00

Ja, visst är jag.. Bara för att jag gillar dig så mycket <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela