En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mysig lördagkväll med mina hjärtan!

Publicerad 2011-09-18 18:23:15 i Allmänt

Trevlig kväll igår och var inte hemma förens runt kvart i ett.
Efter att alla gett sig av fortsatte vi kvällen med lite vin, trevligt. 
Tillsammans av oss fick de Mario Cart Wii och tillbehör till wii. Racket, golfklubba och ratt. Sen fick Ida fick en onepiece. Skitsnygg och hon blev som en gosig björn i den och sen ett par skor. Julia fick pengar till en dator. Tror nog att de var ganska nöjda över paketen..
Magnus fick presentkort på IKEA.

Presentöppning.

 
Ida och Sebastian smaskar tårta.


Julia är snäll och ger grodan lite välling.


Min stora tjej som nu har blivit 6 år.


Min andra stora tjej som snart fyller 11 år.


Idag har det varit en ganska lugn dag. Har rensat och lagt iordning på alla sängkläder och dessutom rensat i två lådor med kläder. Skönt, resten tar jag en annan dag.

Tror dessutom att jag håller på och bli förkyld... Heja heja, precis vad jag behöver, eller inte.
Imorgon är det måndag och klockan ringer 5.15. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela