En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

I föreläsningarnas tecken.

Publicerad 2012-04-10 21:54:56 i Allmänt

Idag var det dags för jobb igen efter ett par dagars ledigt (läs sjuka).
Vi startade arbetsveckan med studiedag på conventum. En hel drös med olika föreläsningar, vissa väldigt intressanta och väldigt roliga, andra mindre men ändå en hyffsat givande dag.
Drog en snabb sväng över staden för att fixa en grej till jobbet, nej då fanns inte det inne. Följde med Lisa in på lucullus innan promenaden hem. Sjuhelsicke vad det regnade då.
Blöt som faaaaan. Långt in på Bh:n när jag kom hem. Burr!
Slängde av mig kläderna och mös upp i soffan, aaaah. Underbart!

Snart väntar sängen, men först BB. Jag vet, jag borde inte titta på det, det är skit. Men har jag en gång tittat måste jag fortsätt.


Hej!





Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-11 10:49:28

Jag hade tänkt att jag skulle kolla på BB när det började eftersom jag tittade förra året, men jag har liksom inte klarat av årets deltagare. Hur gör du? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela