En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Kvarteret Skatan!

Publicerad 2012-04-01 20:59:18 i Allmänt

Fullspäckad vecka, med inte en dag hemma före klockan 18.
I tisdags var jag på en grym föreläsning på conventum som handlade om att tända sjärnögon, hos barnen och dig själv. Galet vilken inspirerande människa och både jag och Ellen bölade när hon avslutade föreläsningen. Helt klart värt min tidiga dag!
Hade Frida här i onsdags och det var såklart mycket trevligt. Pizza och godis, huameja, mätt!
I fredags blev det mer firande av mamma. Kunde åka lite tidigare från jobbet eftersom det var bra mycket mindre barn så var hemma runt fyra. Var bara att byta om och åka vidare. En trevlig kväll med familjen.




Gårdagen bjöd även den på trevligheter.
Bio-kvarteret skatan tillsammans med Frida. Helt ok film, men en del skratt.
Avslutade kvällen här sen med en hel del prat och lite vin. Mysigt!



Pappas födelsedag i fredags, lilla lilla pappa.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Saknaden är fortfarande enorm och mitt hjärta värker av all ovisshet och längtan.
Hann tyvärr inte besöka graven i fredags men åkte dit idag. Så fint! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela