En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Uppdateringsdags!

Publicerad 2012-04-22 17:54:08 i Allmänt

Nja, går inge vidare det här med att uppdatera här..
Jaja bättre sent än aldrig.
Vad har hänt sedan sist då, jobbat som vanligt. Skönt med en aning kortare vecka där efter påsk. Men desto mer intensiva.
Har hängt lite med Frida, varit på en supermiddag hemma hos Jenny och Magnus. Hur underbart är det inte med en drink på balkongen när man kommer och sen bara få njuta av god mat, dryck och trevligt sällskap. Lördagen där bjöd på underbart väder och kunde som sagt avnjuta fördrinken på balkongen. Solen värmde fantastiskt skönt.
Annat kan man säga om vädret nu den senaste tiden. Usch!
Ge mig VÅR!
Veckan som nu var tillbringade jag en heldag med utbildning i måndags. Mådde som en påse nötter och vill bara hem. Veckan har jag tappert kämpat mig igenom halvkrasslig.
I torsdags var jag och Linda och hämtade hem mina köksmöbler och matsalbord och stolar från chilli. Yeah, snyggt blev det och nu börjar det allt likna nåt här hemma.


Igår var det ju SM finalerna i innebandy.Kul att storvreta återigen tig hem bucklan till uppsala!
Idag har det inte hänt så mycket, hämtat ut ett paket och sen gick jag faktiskt och solade, oj vad skönt det var. 
Har också hunnit med en fika hemma hos L,C och Thyra!

Nu är det nog dags att fixa lite käk!


Resultatet av det riktigt vidriga vädret.




Thyra mumsar på chokladruta hos gammelmorfar.


Gottigheter tillsammans med Frida en helt vanlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela