En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Go kväll!

Publicerad 2012-12-04 22:20:10 i

Oj, klockan tickar iväg.. Var efter jobbet helt slut och begav mig hem till syster och lilla grodan. Fick på nåt sätt lite ny energi, efter en hel del sång och bus med Thyra kom jag hem och sjönk ner i soffan..
Men sen så, ett varmt och gott bad då jag också fortsatte att läsa i boken dold agenda, därefter blev det matlagning och skrivning inför det sista utv.samtalet. En hel del småplock hann jag också med. Nu är det dock dags att lägga sig, en lång dag imorgon men ändå en skön sovmorgon.

Det verkligen dyngsnöar just nu så får se hur det kommer gå att ta sig till jobbet imorn. Det där med bussar är ju inte riktigt att räkna med.
Ställer klockan liiiite tidigare än tänkt så får vi se.

Slänger upp en bild på mina hyffsat fina adventspyntade fönster.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela