En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lisa ♥ Dennis

Publicerad 2012-10-18 20:09:07 i Allmänt

 
Jaha mina vänner, då ska jag försöka att sammanfatta lördagens bröllop mellan min fina vän Lisa och hennes kära Dennis.
Inget hade kunnat bli bättre, stunden i kyrkan kan ha vart det mest känslomässiga, i positiv bemärkelse, jag varit med om. Jag började gråta så fort Lisa klev in i kyrkan. Att vandra fram med sin pappa och sedan bli "överlämnad", det är ju liksom så det ska vara.
Middagen fortsatte sedan på lanna lodge, och vilken middag sen. Det var ljuvligt god mat, underbara tal och självklart fälldes det många tårar även där. Speciellt under pappa Mats kärleksfulla och enormt genomtänkta tal, det var grym underhållning och musik. Festen fortsatte sedan en trappa ner med en hel del dans och en massa glädje.
Vi avrundade framåt natten och jag var hemma någon gång efter 03.
En toppendag man kan sammanfatta med ordet KÄRLEK. Den kärlek dom utstrålar till varandra har sällan skådats och jag är enormt tacksam att ha fått vara med och dela denna dag tillsammans med Lisa och Dennis.
 
 
 
 
 
 
Så återigen, stooort tack för en superhärlig dag!
Jag vet att det här kan bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela