En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Pappa!

Publicerad 2012-11-15 19:58:12 i Allmänt

Oj såg att jag aldrig postade detta inlägg.. Skulle jag gjort i söndags men glömde bort det sen..
 
"Lördagskvällen var som sagt mycket bra och jag behövde få skratta lite tillsammans med fina vänner.
 
Igår var det 2 år sedan vår pappa lämnade oss.
Det var två år sedan jag fick det fruktansvärda samtalet som vände upp och ner på mitt liv. Att höra orden "pappa är död" gick som kalla kårar genom kroppen och det ska man bara inte få uppleva, speciellt inte då jag endast var 23 år gammal.
Än idag ställer jag mig frågan "vad hände egentligen"? och att veta att du låg där själv sticker som knivar i hjärtat.
Älskade fina pappa, dagarna rullar numer på som dom ska, sorgen bleknar men sakanden kommer aldrig att försvinna. Att mina barn en idag aldrig kommer få träffa sin morfar gör nåt så in i helvete ont.
 
365 dagar om året är du i mina tankar!"
 
 
 
Stoooor saknad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-11-16 11:41:35

Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela