En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

God morgon?

Publicerad 2012-10-31 08:50:11 i

Ja god morgon på er!
Igår somnade jag redan klockan tio, har sovmorgon idag fram till 9.30 så har sovit många sköna timmar. Borde med andra ord vara utvilad, men kg vettifan. För det första borstade jag tänderna redan innan jag ätit frukost och när jv sen satte mig i soffan för att njuta en god frukost tycker jag att kaffet inte smakar som det ska, lite väl blaskigt. Hmm konstigt, insåg då att jag bara hällt i vatten och glömt bytt filter från igår. Alltså rann vattnet ner i det kaffefilter med kaffe från igår. Gott! Nja!

Hoppas att dagen fortsätter lite mer som jag vill.
Arbetsdag till klockan 18 och därefter ska jag träffa Lisa, Lisa och Frida för lite mat.

Hade ju för övrigt studiedag i måndags, ok dag som innehöll mycket regn, prat och fix men också trevligheter under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela