En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Indigo i helgen!

Publicerad 2012-11-18 20:44:29 i Allmänt

Blev bjuden på en riktigt god middag i onsdags efter en låång dag på jobbet.
Frida bjöd på lax, spagetti och pesto. För jävla gott. Man är inte direkt bortskämd med att kunna gå och sätta sig vid dukat bord, tack Frida.
Vi avslutade kvällen med att kika på fotbollen. Vilken match sen då, Zlatan bjöd upp till ett riktigt målkalas.
 
 
I fredags när jag va på jobbet fick jag ett sms av Sossan som undrade om jag ville hänga med till indigo, klart jag gjorde det.
Sjukt kul att ses, med tanke på att det inte blir allt för ofta så är det extra trevligt att ses när hon är i stan. Var hemma straxt efter halv tolv efter att ha tagit sällskap med Lisa och Dennis.
Har dock inga bilder därifrån, gissar att ni vet hur det brukar se ut. Har ju en hel del kort därifrån av någon konstig anledning. :)
Imorgon är det måndag och en ny vecka väntar. Helgen kommer bli trevlig då Jenny och Magnus kommer över på fredag och på lördag ska på på releasefest hos en förälder på jobbet som har gett ut sin bok. Ska bli riktigt kul!
 
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela