En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Tacokväll!

Publicerad 2012-11-11 12:34:53 i

Igår var det dags för tacokväll igen tillsmmans med Frida, lisa, Sabrin och Pernilla. Alltid lika trevligt och konstigt nog alltid lika gott. Men blev så jädra mätt så visste inte vart jag skulle ta vägen till slut, men ändå kunde det slinka ner en cupcake lite senare. Jojo!
Mysigt sådär att träffas allihopa ibland.
Kvällen blev hyffsat tidig, jag var minst lika trött som på fredagen. Vet inte vad det är med mig, ständigt trött.
Nehe, då var det söndag och jag borde verkligen städa en aning. Ja jag måste ta tag i det, är ju inte direkt någon annan som gör det.

Hahaha sitter och kollar ett par extremt roliga bilder på Frida sedan gårdagen, jag döööör vad rolig hon ser ut. Men nej jag ska inte lägga upp dom här.. Håll till godo med dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela