En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Releasefest!

Publicerad 2012-11-24 20:05:14 i

Efter en veckas jobb och en fredag som var helspeedad blev det till att åka hem och förbereda inför att J&M skulle komma.
Tackar enormt för inhandligen som mamma och Linda stod för. Jag hade aldrig hunnit annars, ni är bäst!

Idag har jag varit på min allra första releasefest. Det var en förälder på jobbet som har blivit årets rookie författare och nu fått ge ut sin bok. Extremt roligt att bli bjuden och få vara med under en sådan stor grej. Riktigt stort och galet coolt att få ge ut sin egen bok.
Ska bli så kul att läsa den. Återkommer med ett omdöme då jag läst den..

Nu väntar "så mycket bättre".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela