En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Barnvakt.

Publicerad 2008-04-09 19:56:39 i Allmänt

Har varit barnvakt en stund idag och var även det igår.
Igår var Jenny och Magnus på föräldramöte så då var jag och mamma där.
Fick mat och satt sen och tittade lite på tv.

Idag var jag och hämtade dom i skolan och på dagis eftersom jenny är på kurs och
magnus slutade sent.
Mina underbara små ungar.

Finns det något mysigare än när en liten Ida sträcker armarna och säger "jag vill sitta hos dig Emma". Borrar in sig hos mig så gott det går, lägger huvudet mot bröstet och gosar.
Min älskling!!



Imorgon ska jag, Marie och Carina hem till Eva. Ska äntligen få träffa hennes lilla Ebba.
Var ute vid babyproffsen igår och köpte present.
Ska bli kul!


Tjing!!

image82
IDA!


image84
JULIA!

image85
Eva och Jag på personalfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela