En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lördag!

Publicerad 2008-04-26 14:00:20 i Allmänt

Kanske skulle behövs en uppdatering.
Blev aldrig det sist jag skrev att jag skulle det. Har haft en del att stå i och sen har det ju varit så fint
väder så man har ju inte gärna suttit inne då.
Har spenderat mycket tid ute i solen.

Men ska väl ge er en upptareing av den senaste veckan.
Förra lördagen var ju jag och Linda i Stockholm för att titta på innebandyfinalerna i globen.
Iksu-balrog
5-3.
En okej match. Ca 10 000 åskådare på plast.

Men man får ju hålla med om att det är roligare att titta på herrarna när dom spelar.
Mer folk, snabbare och bättre spel och ett jävla liv.
Kul!
Warberg-AIK
6-7.
Vilken jävla match. Så kul.
Lika efter full tid, lika efter sudden så det blev ju straffar. Avgjordes på Magnus Svenssons
straff.
Och vilken jävla klack warberg hade. Var inte tysta en sekund.
Kanon match. Lite mer än 14000 åskådare. I stort sett fullsatt.

image92

Straxt innan straffarna skulle börja läggas.


image93

Warbergklacken på kortsidan.

Lördagen blev kanon med där Warberg stod som Svenska Mästare. Precis som jag ville.


Måndagen:
Jobb, skulle ha slutat tidigt med blev att jobba över 1.5 tim.
Hem sen och sitta i solen innan jag och Linda begav oss för att beställa resan.

Tisdagen:
Jobbade till klockan fyra. Hem och sätta sig i solen. Skööönt!
Så himla underbart när det är sånt här väder.

Onsdagen:
Jobb till 13.30. Hem och solade igen.
In och göra sig iordning för att sedan åka med Linda till danska. Mysigt.

Torsdagen:
Stängning på jobbet. Alltså till halv sex. Hem och byta om i turbo för att sedan ta cykeln till stan.
Gick på ÖSK- Halmstad. Skitmatch. 0-1.
Hemma runt 21.30.

Fredagen:
1 veckas jobb slutar halv fyra.
Åker hem, sitter ute och njuter en stund. Lagade mat, kikade på tv.
Somnade direkt när jag la mig i sängen.

Idag lördag så hade jag tänkt att städa, vilket jag inte har haft lust med under veckans gång då det har varit så fint väder.
Vet inte om det blir så mycket med det nu heller, ser att de är fint väder ute igen.
Middag hemma hos Jenny m fam senare. Gott.



Hej!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela