En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Söndag kväll.

Publicerad 2008-04-13 20:59:57 i Allmänt

I torsdags blev det ju ett besök hos Eva,Danne och Ebba.
Första gången vi fick se henne.
Det var jag Carina och Marie som var där för att titta på underverket,
så söt.
Sov mest hela tiden men vaknade till innan vi skulle åka. Så vi alla fick hålla i henne och gosa med henne.
Var där i ett par timmar och fick smörgås med en massa gott på.
Sen bulle och en chokladbit. Gott!




I fredags slutade jag tidigt.
Det har jag inte gjort på länge med tanke på att det har blivit en hel del övertid.
Blev att jag och mamma åkte och handlade lite mat, sen blev det lugnt
med lite mat och ett glas vin.
Tittade på så ska det låta och somnade redan runt tio.

Sen var lördagen här och åkte och hämtade Ida för vi skulle vara barnvakt.
Jenny,Magnus och Julia skulle iväg med några kompisar och bowla och äta mat.
Vi åkte till ekershallen för att handla lite lördagsgodis till Ida.
När vi kom hem var vi ute en stund för att leka innan det började regna igen då vi gick in,
Ida badade och sen åt vi.
Ida somnade runt 20.00. Jag och mamma kikade då lite på tv.

Idag, söndag vaknade jag av att Ida kom och väckte mig runt 10.
Kröp ner och gosade en stund i sängen. Kan det bi mysigare?
Åt frukost och så vidare innan jenny och dom kom för att hämta lillskruttan.



Så, då ska jag ha fått med det som har hänt. 
Nu ska jag fortsätta kolla på tv.


Får ju även gratta AIK som blir motståndarna till Warberg på lördag i SM-finalen. 
Kommer nog bli en rolig match. 
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela