En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Tisdag!

Publicerad 2008-04-01 21:51:40 i Allmänt

Ja, nu har jag kommit efter lite, men ska väl ta tag i det nu då.
Sist var i torsdags som det skrevs ett inlägg. Efter det så har jag ju under fredagen jobbat, stängde och kom hem efter halv sex.
Främmande med god mat och dryck.

På lördagen kände jag att jag behövde sova ut. Det vill säga att jag slog upp mina ögon sådär runt 12. Shit vad skönt det var.
Dagen fortlöpte och jag gjorde inte mycket.

Söndagen kom och jag hade helst velat glömma denna dag. Faaan vad jag blev besviken.
Fattar inte... Blev så ledsen. Aaaaaaaaaaaaaaaaah.


Måndagen blev en lång dag. Börjar sju. Slutade halv två. Åkte och fixade lite grejer. Sen tillbaka till jobbet där vi hade APT fram till klockan sju. Hem, kika lite på tv sen sova.

Har ju för övrigt varit underbart väder både igår och idag.
Var ute och gick i 1 timme idag efter jobbet för att sedan åka en sväng till syrran där jag kollade in hennes nya tapeter i köket och sovrummet. Blev mycket bra.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer.

Förresten. Prison break började ju igår.. Fööör bra.
Ne, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela