En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

In med det nya och ut med det gamla.

Publicerad 2008-08-11 22:14:53 i Allmänt

Ja precis.. Ut åkte den gamla sängen.
Och in kom den nya. Aaaaaaaaah, sover som en gud! Så in i helvete skön och större än den andra. Gööött!!


Jobbet har dragit igång igen. Började förra veckan. Inte alls många barn. 1 på min avd för att vara exakt. Sen hade jag ju även två stycken inskolningar, men dom gick kanon!
För övrigt gjorde jag fan inte så mycket under dagarna. Jobbat och kommit hem, segat mig igenom några dåliga program på tvn... (Fan är ju verkligen ingenting på tv nu mer) Duschat och suttit och degat  vid msn.
Fredagen däremot slutade jag tidigt.. Tacka och ta emot. Aldrig fel en fredag.
Så det blev då en sväng ut till IKEA för att inhandla min nya säng. Efter det fick det bli lager 157.. Ja och som vanligt hittar jag en massa kläder. Men vafan, köpte 5 plagg för endast 134kr. Mm just. Och ändå köpte jag en klännig för 245 kr men den glömde visst kassörskan slå in. Bra för mig! Fick ju då 5 plagg billigare än vad jag skulle få betala för ett av plaggen. TACK!
Var sen inne hos en granne som fyllde år. Fick  god mat och vin, hemma i skaplig tid och somnade skapligt tidigt.

Lördagen var tänkt för Indigo. Och ja, så blev det. Va ju länge sen vi var där.. Hehe eller, när man kommer in och dom säger, åh våra stammisar är här, så ja, kanske inte va så länge sen vi var där.
En supertrevlig kväll! Verkligen.



Söndagen, lika tråkig som vanligt. Bajsväder och jag var trött och seeeg.
Men det var bara att bita ihop. Jag var bara tvungen att städa. Sen jag kommit hem från turkiet har allt bara slängts överallt. Så ut som faaaan. Så nu ser det ganska bra ut igen.
Blev en ganska tidig kväll för att åter invänta en ny arbetsvecka.

Blev en tur till Ikea idag med tillsammans med Anna-Karin och Carina på jobbet. Var dags att inhandla lite nytt till avdelningen. Blev en massa kul. Ska bli så kul imorn och få inreda allt..

Ja fan. Då var det gjort. Har fått lite påbackning med tanke på mitt dåliga bloggande..
Men även om det kanske inte är så jävla intressant så har jag ändå fått ner lite, Chrille.




Jag vet inte hur jag ska orka. Får ont i magen när jag tänker på det.
Som sagt, jag har inte fattat det än.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela